טיפול בתלונות הציבור:

בעירייה מופעלת מערכת מסודרת לטיפול בפניות התושבים. תושב אשר לא זכה לטיפול הולם בפנייתו לגורמי העירייה, רשאי לפנות למבקר העירייה, שהוא גם ממונה על תלונות הציבור.

לצורך פניות התושבים, לשכת המבקר מפעילה ערוצי תקשורת שונים ומגוונים:

  • כתובתנו: לשכת מבקר העירייה, רח' בן גוריון 1, ת.ד. 59
  • טלפון - 04-9578804
  • פקס: 04-9578779
  • מייל: auditor@maltar.co.il
  • פניות אישיות במסגרת קבלת קהל (כמפורט בהמשך), על מנת להיפגש עם מבקר העירייה, יש לתאם מועד מראש.

שעות קבלת קהל:

ימי ראשון בין השעות 08:30 עד 12:00 ובין השעות 16:00 עד 18:00

ובימי רביעי בין השעות 16:00 עד 18:00

פרטי התקשרות:

 

מטרת תפקידו של הממונה על תלונות הציבור הינה להעלות את רמת השירות שנותנת העירייה לתושבי העיר ולהבטיח התייחסות יעילה ומעשית של כל עובדי העירייה לפניות התושבים.