אמנת השירות המיטבי

אמנת שירות זו מהווה כתב התחייבות ותיאום ציפיות בין העירייה, גופיה ומוסדותיה ובין תושבי העיר.

עיריית מעלות תרשיחא קיבלה החלטה אמיצה לראות את התושב כלקוח, ולכן מחויבת לשירות מיטבי, שיפור מתמיד של השירות וקבלת משוב וביקורת בפתיחות ומתוך נכונות להשתפר כל העת.

אמנת השירות הינה כלי עבודה ליצירת איכות חיים גבוהה, למימוש ערכיי הארגון כמשרת ציבור והנחלת שיטות עבודה לשדרוג איכות
השירות לתושב והנגשתו במגוון אמצעים.

אנו מחויבים ל:

  • קליטת פניות תושבים 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה.

  • עידוד פניות מקוונות וברשתות החברתיות כולל מתן מענה בשפות: אנגלית, ערבית ורוסית בעמודי פייסבוק ייעודים.

  • מתן מענה אדיב, יעיל ומהיר.

  • העברות דוח סטטוס לטיפול בפנייה – עדכוני ביניים לפי תקשי"ר ולפי הנהלים.

  • נגישות מרבית לציבור ופניות ישירות למחלקות העירייה באמצעות: טלפון, פקס, מייל, אינטרנט, אפליקציה, שעות קבלת קהל ומשרדי "הרובעים" בשכונות.

  • עדכון התושב על סיום טיפול ב"פניית מוקד" באמצעות מסרון בסיום הטיפול.

  • הטמעת מערכות ניהול, בקרה, ניתוח פניות וזמן טיפול כדי לשפר את השיטה ולבצע בה התאמות ושינויים לפי הצורך.

  • מתן תשובות לתושבים בכל שאלה הכוונה על מוסדות הרשות.

  • ביצוע ביקורת, בקרה, תחקיר, והסקת מסקנות להתייעלות.